Cholina – wszystko na temat korzyści i skutków ubocznych
Cholina jest niezbędnym składnikiem odżywczym, który wspiera i chroni wątrobę, mózg i układ nerwowy. Poznaj dotychczasowe dowody na temat jej stosowania.
Kwas alfa-liponowy
Jak działa kwas alfa-liponowy? Co na temat jego roli dowodzą najnowsze badania i kiedy warto go stosować?
Chrom - właściwości zdrowotne
Dowiedz się na jaki wpływ ma chrom na organizm i jak zbadać jego poziom. Kiedy warto suplementować chrom?
Mangan – 13 korzyści dla zdrowia
Czym jest mangan oraz jakie pełni funkcje w organizmie? Poznaj źródła manganu i zapotrzebowanie. Dowiedz sie jak bezpiecznie suplementować mangan.
Korzyści aktywnego koenzymu Q10 – ubichinolu
Ubichinol - to aktywna postać koenzymu Q10 o wielu korzystnych dla zdrowia właściwościach. Dowiedz się kiedy i jak stosować koenzym Q10.
Niezbędne kwasy omega-3
Kwasy omega-3 to niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, które pełnią w organizmie szereg ważnych dla zdrowia funkcji. Przeczytaj fakty naukowe na ich temat.
Wady i zalety kwasów tłuszczowych omega-6
Poznaj najważniejsze informacje o kwasach omega 6. Kiedy działają korzystnie i jak prawidłowo bilansować ich ilość w diecie.
Witamina D - niezwykłe właściwości
Poznaj potencjalne korzyści z witaminy D w oparciu o badania naukowe. Dowiedz się, dlaczego tak ważne jest utrzymanie jej odpowiedniego poziomu.
Aktywna postać kwasu foliowego 5-MTHF
Przedstawiamy możliwości aktywnej formy kwasu foliowego dla zdrowia organizmu, a także interakcje z popularnymi lekami.
Wszystko co powinieneś wiedzieć na temat kwasu foliowego (witaminy B9)
Poznaj zalety kwasu foliowego. Dowiedz się co decyduje o jego aktywności. Czym skutkuje jego niedobór i jak prawidłowo zbadać jego poziom.
9 udokumentowanych korzyści zdrowotnych witaminy B12
Witamina B12 ma istotne znaczenie dla zdrowia. Przedstawiamy jej najważniejsze funkcje, przyczyny i konsekwencje niedoboru oraz jak prawidłowo zbadać jej poziom.
9 udowodnionych korzyści z witaminy K2
Co wyróżnia witaminę K2? Kiedy może okazać się potrzebna i jakie są jej źródła w żywności?
POLECAMY
Kompleks witamin z grupy B z aktywnym kwasem foliowym oraz aktywną wit. B12
Glutation MSE
300 mg zredukowanego glutationu w kompleksie niezbędnych składników
Selemit MSE
Monopreparat - wysoka porcja 200 μg (selenian sodu)
B12 MSE MAX
Wysoka zawartość: B12 (500 µg), B6 (10 mg), biotyny (1000 µg) i kwasu foliowego (800 µg)
Witamina K2 (MK-7) MSE
Forma aktywna - menachinon-7 oraz wysoka porcja - 200 µg
kompendium
Pierwsze polskie kompendium medycyny mitochondrialnej dr Bodo Kuklinskiego.
Immun-Intercell
10 kultur bakterii oraz cztery kluczowe składniki odżywcze: witamina C, D, cynk, selen,
Enzymatin® L9000
Zawiera enzym laktazę i jest polecany osobom mającym trudności z trawieniem cukru mlecznego - laktozy
AEGS® Met Comp
Naturalne wparcie przy przyjmowaniu metforminy. Kompleksowy skład i wysoka biodostępność.
Redakcja:
mail: redakcja@mito-med.pl
Reklama:
mail: reklama@mito-med.pl
2017 © Mito Med